Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24106
Назва: Формування міжнародної маркетингової комунікації підприємства
Інші назви: Formation of the international marketing communication of the enterprise
Автори: Чугаєв, О. А.
Арутюнян, О. Г.
Ключові слова: комунікації
система маркетингових комунікацій
міжнародні маркетингові комунікації
сучасний комунікаційний інструментарій
communications
marketing communications system
international marketing communications
modern communication tools
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Чугаєв О. А. Формування міжнародної маркетингової комунікації підприємства [Текст] / О. А. Чугаєв, О. Г. Арутюнян // Журнал стратегічних економічних досліджень. - 2023. - № 1 (12). - С. 91-99.
Source: Журнал стратегічних економічних досліджень
Короткий огляд (реферат): В статті представлено основні особливості міжнародної маркетингової комунікації. Комунікаційна політика визначає, через які методи і за допомогою чого відбуватиметься просування товару на ринок. Просуванням є будь-який спосіб, що використовує компанія для знайомства споживачів із продуктом, їх інформуванням, переконанням і нагадуванням про свою послугу чи товар. В умовах ринкової економіки глибоке знання ринку та вміння влучно використовувати сучасні інструменти в існуючій ситуації є особливо важливими для успішної роботи суб’єктів господарювання. Набір таких інструментів складає основу маркетингу. Система міжнародних маркетингових комунікацій – це система організації всієї діяльності компанії або корпорації з розробки, виробництва та продажу товарів чи послуг на основі всебічного дослідження ринку та реальних потреб покупців з метою досягнення високої комерціалізації. Метою роботи є визначення особливостей формування комплексу маркетингового інструментарію міжнародної маркетингової комунікації для підприємства. Також досліджено формування міжнародної маркетингової комунікації в умовах інклюзивної економіки. В результаті дослідження доведено, що в умовах інклюзивної економіки, коли на перший план виходить задоволеність потреб споживачів, що є складовою концепції індивідуального маркетингу та призводить до формування новітніх комунікаційних інструментів, особливого значення набуває саме індивідуалізація комунікаційного інструментарію. Так до одних з основних інструментів маркетингових комунікацій можливо віднести Agile-маркетинг. На сьогодні Agile-маркетинг є одним з інструментів міжнародної маркетингової комунікаційної політики та забезпечує гнучку адаптацію маркетингових дій до змін глобального економічного простору. Саме такий інструментарій дозволяє прискорити маркетингові та управлінські дії на підприємстві, що здійснює зовнішньоекономічну діяльність.
The article presents the main features of international marketing communication. The communication policy determines through which methods and by means of which the product will be promoted to the market. Promotion is any method used by a company to familiarize consumers with a product, inform them, convince and remind them of their service or product. In the conditions of a market economy, deep knowledge of the market and the ability to accurately use modern tools in the existing situation are especially important for the successful operation of business entities. A set of such tools forms the basis of marketing. The system of international marketing communications is a system of organizing all the activities of a company or corporation in the development, production and sale of goods or services based on comprehensive research of the market and the real needs of buyers in order to achieve high commercialization. The purpose of the work is to determine the peculiarities of the formation of a complex of marketing tools of international marketing communication for the enterprise. The formation of international marketing communication in the conditions of an inclusive economy is also studied. As a result of the study, it was proved that in the conditions of an inclusive economy, when the satisfaction of consumer needs comes to the fore, which is a component of the concept of individual marketing and leads to the formation of the latest communication tools, the individualization of the communication toolkit acquires special importance. Thus, it is possible to include Agile marketing as one of the main tools of marketing communications. Today, Agile marketing is one of the tools of international marketing communication policy and ensures flexible adaptation of marketing actions to changes in the global economic space. It is such a toolkit that allows you to speed up marketing and management actions at an enterprise engaged in foreign economic activity.
DOI: 10.30857/2786-5398.2023.1.10
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24106
ISSN: 2786-5398
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Журнал стратегічних економічних досліджень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
JSED_2023_N1(12)_P091-099.pdf288,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.