Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24116
Назва: Теоретичні аспекти методичного забезпечення якості менеджменту компанії
Інші назви: Theoretical aspects of methodical quality assurance of company management
Автори: Муренець, І. Г.
Ключові слова: якість
методичне забезпечення
якість управління
методичне забезпечення якості управління компанією
quality
methodological support
quality of management
methodological assurance of the quality of company management
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Муренець І. Г. Теоретичні аспекти методичного забезпечення якості менеджменту компанії [Текст] / І. Г. Муренець // Журнал стратегічних економічних досліджень. - 2023. - № 1 (12). - С. 82-90.
Source: Журнал стратегічних економічних досліджень
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено теоретичний аналіз основних визначень забезпечення якості управління компанією, було запропоновано розглядати управління та менеджмент як тотожні поняття, дано визначення забезпечення якості управління компанією, під яким розуміється як принципи, які були сформовані після теоретичного аналізу та інструменти для здійснення аналітики, організаційні підходи і сформовані правила для якісного контролю функцій менеджменту згідно з задачами та цілями компанії. Воно дозволяє всебічно проаналізувати і проконтролювати якість управління і забезпечити прийняття управлінських рішень, спрямованих на кінцеві результати діяльності компанії. Проаналізовано основні рівні якості управління компанією, до яких відноситься макрорівень, де розглядається індекс глобальної конкурентоспроможності країни, мезорівень – де більша увага приділена аналізу якості управління галуззю, до якої належить компанія, мікрорівень – якість управління компанією, а саме якість менеджменту маркетингової сфери; якість менеджменту виробничої сфери; якість менеджменту фінансової сфери; якість менеджменту логістичної сфери; якість менеджменту інноваційно-інвестиційної сфери; якість менеджменту кадрової сфери. Розглянуто складові усіх рівнів якості управління компанією, проаналізовано складові індексу глобальної конкурентоспроможності, до яких віднесено якість управління соціальним розвитком в країні, якість управління політичним розвитком, якість управління економічним розвитком, якість управління науково-технічним розвитком та якість управління комунікаційним розвитком. Складові індексу глобальної конкурентоспроможності та складові якості менеджменту компанії взаємопов’язані між собою та мають вплив один на одного. Описано процес методичного забезпечення якості управління компанією, де особливе значення наділено оцінці якості такого показника як рентабельність продаж та рекомендовано здійснювати методичне забезпечення якості управління компанією відповідно до прописаних етапів.
The article carries out a theoretical analysis of the basic definitions of quality assurance of company management, proposes to consider management and management as identical concepts, defines quality assurance of company management, which means the basic theoretical principles, analytical tools, organizational approaches and regulatory requirements for precise concentration of managerial functions in accordance with the defined tasks of achieving the general goals of the company. It allows you to comprehensively analyze and control the quality of management and ensure the adoption of management decisions aimed at the final results of the company. The main levels of quality of company management are analyzed, which include the macro level, where the index of global competitiveness of the country is considered, the meso level – where more attention is paid to analyzing the quality of management of the industry to which the company belongs, the micro level – the quality of company management, namely the quality of management of marketing activities; quality of production management; quality of financial management; quality of logistics management; quality of innovation and investment management; quality of personnel management. The components of all levels of quality of company management are considered, the components of the global competitiveness index are analyzed which include social development of the country, political development, economic development, scientific and technological development and communication development. All components are interrelated and affect the quality of management at the meso and macro levels. The process of methodical quality assurance of company management is described, where particular importance is attached to assessing the quality of such indicator as profitability of sales and it is recommended to carry out methodological provision of the quality of company management in accordance with the prescribed stages.
DOI: 10.30857/2786-5398.2023.1.9
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24116
ISSN: 2786-5398
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Журнал стратегічних економічних досліджень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
JSED_2023_N1(12)_P082-090.pdf253,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.