Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24186
Назва: Можливості комп’ютерного моделювання фрагментів маркетингової діяльності
Автори: Чубукова, О. Ю.
Мілюковський, А. Г.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Київський національний універститет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Мілюковський А. Г. Можливості комп’ютерного моделювання фрагментів маркетингової діяльності / А. Г. Мілюковський ; наук. кер. О. Ю. Чубукова // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 17.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24186
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU_2014_P017.pdf142,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.