Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24193
Title: Обгрунтування взаємовідносин учасників каналів розподілу
Authors: Хоменко, О. І.
Яренко, Г. О.
Issue Date: 2014
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Яренко Г. О. Обгрунтування взаємовідносин учасників каналів розподілу / Г. О. Яренко ; наук. кер. О. І. Хоменко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 24.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24193
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2014_P024.pdf137,52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.