Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24210
Название: Проблеми вимірювання економічної ефективності та результативності реклами
Авторы: Яцишина, Л. К.
Весельська, Ю. В.
Дата публикации: 2014
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Весельська Ю. В. Проблеми вимірювання економічної ефективності та результативності реклами / Ю. В. Весельська ; наук. кер. Л. К. Яцишина // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 41.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24210
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU_2014_P041.pdf135,78 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.