Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24233
Title: Методи формування попиту і стимулювання збуту
Authors: Наумова, О. Е.
Колєнова, К. О.
Issue Date: 2014
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Колєнова К. О. Методи формування попиту і стимулювання збуту / К. О. Колєнова ; наук. кер. О. Е. Наумова // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 53.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24233
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2014_P053.pdf137,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.