Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24237
Название: Використання соціальних мереж у фармацевтичному маркетингу
Авторы: Жадько, С. В.
Стародубська, Г. О.
Ковалевська, Ю. О.
Дата публикации: 2014
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Стародубська Г. О. Використання соціальних мереж у фармацевтичному маркетингу / Г. О. Стародубська, Ю. О. Ковалевська ; наук. кер. С. В. Жадько // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 57.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24237
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU_2014_P057.pdf140,38 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.