Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24238
Назва: Застосування інформаційних систем у маркетинговій діяльності корпорації ROSHEN
Автори: Квіта, Г. М.
Шіковець, К. О.
Євдоченко, В. А.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Київський національний універститет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Євдоченко В. А. Застосування інформаційних систем у маркетинговій діяльності корпорації ROSHEN / В. А. Євдоченко ; наук. кер. Г. М. Квіта, К. О. Шіковець // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 58.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24238
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU_2014_P058.pdf211,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.