Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24261
Название: Маркетинговий аспект стратегічного управління комерційним банком на основі CRM-системи
Авторы: Ковальчук, С. В.
Кострубська, А. Ф.
Дата публикации: 2014
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Кострубська А. Ф. Маркетинговий аспект стратегічного управління комерційним банком на основі CRM-системи / А. Ф. Кострубська ; наук. кер. С. В. Ковальчук // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 81.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24261
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU_2014_P081.pdf142,12 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.