Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24320
Название: Розробка колекції виробів індустрії моди з урахуванням прогнозування модних трендів
Другие названия: Development of a collection of products of the fashion industry taking into account the forecasting of trends
Авторы: Гараніна, О. О.
Зіркевич, Вікторія Ігорівна
Ключевые слова: прогнозування модних трендів
розробка колекції
соціальні медіа
споживчий попит
аналіз модних показників
успішність на ринку моди
forecasting fashion trends
collection development
social media
consumer demand
analysis of fashion indicators
success in the fashion market
Дата публикации: 2023
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Зіркевич В. І. Розробка колекції виробів індустрії моди з урахуванням прогнозування модних трендів : дипломна магістерська робота за спеціальністю 182 Технології легкої промисловості / В. І. Зіркевич ; наук. кер. О. О. Гараніна ; рец. Я. В. Редько. – Київ : КНУТД, 2023. – 88 с.
Краткий осмотр (реферат): Дипломну магістерську роботу присвячено розробці колекції виробів індустрії моди з використанням методів прогнозування модних трендів. В роботі проаналізовані різні методи прогнозування модних трендів, такі як аналіз соціальних медіа, дослідження споживчого попиту, аналіз модних показників та трендових прогнозів. Робота спрямована на вивчення та аналіз кроків, які потрібно здійснити для створення колекції модних виробів, включаючи вибір концепції, створення дизайнерських ескізів, вибір матеріалів, розробку макетів та прототипів, а також тестування та оцінку готових виробів. Основну увагу приділено урахуванню та прогнозуванню модних трендів, що дозволило створювати колекцію, яка є актуальною та відповідає попиту цільової аудиторії. На основі зібраних даних розроблено колекцію виробів індустрії моди на основі прогнозованих трендів, що відповідають популярним стилям та смакам споживачів.
This master's thesis is dedicated to the development of a collection of fashion products using fashion trend forecasting methods. The work analyses various methods of forecasting fashion trends, such as social media analysis, consumer demand research, analysis of fashion indicators and trend forecasts. The work is aimed at studying and analysing the steps that need to be taken to create a collection of fashion products, including choosing a concept, creating design sketches, selecting materials, developing layouts and prototypes, as well as testing and evaluating finished products. The main focus is on taking into account and predicting fashion trends, which allowed us to create a collection that is relevant and meets the demand of the target audience. Based on the collected data, a collection of fashion products was developed based on predicted trends that meet popular styles and tastes of consumers.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24320
Faculty: Факультет мистецтв і моди
Department: Кафедра технології моди
Располагается в коллекциях:Магістерський рівень
Кафедра технології моди (ТМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Dyplom182_Zirkevych_Haranina.pdf3,56 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.