Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24390
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorНевмержицька, С. М.-
dc.contributor.authorГоловко, Валерія Ігорівна-
dc.date.accessioned2023-08-30T11:42:25Z-
dc.date.available2023-08-30T11:42:25Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГоловко В. І. Удосконалення маркетингової діяльності на підприємстві : дипломна бакалаврська робота за спеціальністю 073 Менеджмент / В. І. Головко ; наук. кер. С. М. Невмержицька. – Київ : КНУТД, 2023. – 69 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24390-
dc.description.abstractВ даній дипломній роботі був зроблений комплексний аналіз маркетингової діяльності та запропоновані основні шляхи щодо її покращення. Для початку досліджено теорію маркетингової діяльності та визначено основні складові комплексу маркетингу на підприємстві. Також був проведений аналіз основних показників, які характеризують ефективність маркетингової діяльності. Наступним проведені маркетингові дослідження на аналізованому підприємстві та здійснена оцінка ефективності застосування маркетингових технологій. Також був проведений детальний аналіз ефективності маркетингової діяльності. В підсумку запропоновані ключові шляхи щодо вдосконалення маркетингової діяльності та прорахована економічна доцільність щодо їх введення.uk
dc.description.abstractIn this thesis, a comprehensive analysis of marketing activities was made and the main ways to improve it were proposed. To begin with, we studied the theory of marketing activities and the definition of the main components of the marketing mix in the enterprise. An analysis of the main indicators characterizing the effectiveness of marketing activities was also carried out. Next, we conducted marketing research at the analyzed enterprise and assessed the effectiveness of the use of marketing technologies. A detailed analysis of the effectiveness of marketing activities was also carried out. As a result, we proposed key ways to improve marketing activities and calculated the economic feasibility of their introduction.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectкомунікаціїuk
dc.subjectкомплекс маркетингуuk
dc.subjectкосметичні товариuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectmarketing activitiesuk
dc.subjectcommunicationsuk
dc.subjectcomplex marketinguk
dc.subjectcosmetic productsuk
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності на підприємствіuk
dc.title.alternativeImprovement of marketing activities at the enterpriseuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorGolovko, Valeriia-
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра управління та смарт-інноваційuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupБМн-1-19uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.speciality073 Менеджментuk
local.diplom.programМенеджментuk
local.contributor.altadvisorNevmerzhytska, Svitlana-
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom073_Golovko_Nevmerzhytska.pdf739,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.