Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24390
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності на підприємстві
Інші назви: Improvement of marketing activities at the enterprise
Автори: Невмержицька, С. М.
Головко, Валерія Ігорівна
Ключові слова: маркетинг
маркетингова діяльність
комунікації
комплекс маркетингу
косметичні товари
marketing
marketing activities
communications
complex marketing
cosmetic products
Дата публікації: 2023
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Головко В. І. Удосконалення маркетингової діяльності на підприємстві : дипломна бакалаврська робота за спеціальністю 073 Менеджмент / В. І. Головко ; наук. кер. С. М. Невмержицька. – Київ : КНУТД, 2023. – 69 с.
Короткий огляд (реферат): В даній дипломній роботі був зроблений комплексний аналіз маркетингової діяльності та запропоновані основні шляхи щодо її покращення. Для початку досліджено теорію маркетингової діяльності та визначено основні складові комплексу маркетингу на підприємстві. Також був проведений аналіз основних показників, які характеризують ефективність маркетингової діяльності. Наступним проведені маркетингові дослідження на аналізованому підприємстві та здійснена оцінка ефективності застосування маркетингових технологій. Також був проведений детальний аналіз ефективності маркетингової діяльності. В підсумку запропоновані ключові шляхи щодо вдосконалення маркетингової діяльності та прорахована економічна доцільність щодо їх введення.
In this thesis, a comprehensive analysis of marketing activities was made and the main ways to improve it were proposed. To begin with, we studied the theory of marketing activities and the definition of the main components of the marketing mix in the enterprise. An analysis of the main indicators characterizing the effectiveness of marketing activities was also carried out. Next, we conducted marketing research at the analyzed enterprise and assessed the effectiveness of the use of marketing technologies. A detailed analysis of the effectiveness of marketing activities was also carried out. As a result, we proposed key ways to improve marketing activities and calculated the economic feasibility of their introduction.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24390
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра управління та смарт-інновацій
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom073_Golovko_Nevmerzhytska.pdf739,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.