Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24475
Название: The genesis of the essence and components of strengthening the competitiveness of products of enterprises of the flour milling industry at the current stage of development
Другие названия: Генеза сутності та компоненти зміцнення конкурентоспроможності продукції підприємств борошномельної галузі на сучасному етапі розвитку
Авторы: Babaev, I. O.
Ключевые слова: економічний розвиток
конкурентоспроможність
конкурентні переваги
конкурентні позиції на ринку
продукція підприємств борошномельної галузі
сталість
economic development
competitiveness
competitive advantages
competitive positions on the market
products of flour mill enterprises
constancy
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Babaev I. O. The genesis of the essence and components of strengthening the competitiveness of products of enterprises of the flour milling industry at the current stage of development = Генеза сутності та компоненти зміцнення конкурентоспроможності продукції підприємств борошномельної галузі на сучасному етапі розвитку [Текст] / I. O. Babaev // Журнал стратегічних економічних досліджень. - 2023. - № 3 (14). - С. 78-83.
Source: Журнал стратегічних економічних досліджень
Краткий осмотр (реферат): В дослідженні розглянуто наукове обґрунтування зміцнення конкурентоспроможності продукції підприємств, що ґрунтується на узагальненні та уточненні напрацювань науковців з визначення генезису сутності конкурентоспроможності продукції, її критеріїв та компонентів з урахуванням особливостей продукції та її ринків, у свою чергу, розуміння цих питань засноване на урахуванні сутності конкуренції. Коротко проаналізовано сутність конкуренції, як такого економічного явища, що існувало в економічному житті з перших етапів розвитку суспільства та проявлялася у боротьбі його членів насамперед за економічні ресурси, нерідко економічна конкуренція переходила у військові конфлікти та протистояння. Обгрунтовано, що розвиток товарного виробництва та становлення ринкової економіки сформували конкуренцію як процес реалізації економічними агентами своїх економічних інтересів через суперництво з іншими суб’єктами ринку. Конкуренція стала визнаною рушійною силою ринкової економіки, яка спонукає до кількісних та якісних змін, та зокрема, створення нових товарів і послуг, удосконалення та підвищення якості існуючих, пошуку найбільш ефективних способів використання обмежених ресурсів, зниження цін. Запропоновано розглядати конкурентоспроможність продукції підприємств борошномельної галузі як сукупність властивостей продукції, що за ефективного, соціально відповідального та екологічно безпечного її виробництва забезпечують її відповідність вимогам споживачів та роблять її привабливішою за продукцію конкурентів на ринку, що дає можливість товаровиробнику проникати, підтримувати або розширювати свої позиції на ринку.
The research examines the scientific rationale for strengthening the competitiveness of the products of enterprises, which is based on the generalization and refinement of the work of scientists on the definition of the genesis of the essence of the competitiveness of products, its criteria and components, taking into account the characteristics of products and their markets, in turn, the understanding of these issues is based on taking into account the essence of competition. The essence of competition as such an economic phenomenon, which existed in the economic life from the first stages of the development of society and was manifested in the struggle of its members primarily for economic resources, was briefly analyzed. Economic competition often turned into military conflicts and confrontations. It is substantiated that the development of commodity production and the formation of a market economy formed competition as a process of realization by economic agents of their economic interests through rivalry with other market subjects. Competition has become a recognized driving force of the market economy, which encourages quantitative and qualitative changes, and in particular, the creation of new goods and services, improvement and improvement of the quality of existing ones, the search for the most effective ways of using limited resources, and lowering prices. It is proposed to consider the competitiveness of the products of enterprises of the flour industry as a set of properties of products that, under effective, socially responsible and ecologically safe production, ensure its compliance with consumer requirements and make it more attractive than the products of competitors on the market, which enables the manufacturer to penetrate, maintain or expand its positions on market.
DOI: 10.30857/2786-5398.2023.3.8
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24475
ISSN: 2786-5398
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Журнал стратегічних економічних досліджень

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
JSED_2023_N3(14)_P078-083.pdf232,66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.