Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24490
Title: Using levels of interactivity for analysis of augmented reality projects
Other Titles: Використання рівнів інтерактивності для аналізу проектів доповненої реальності
Authors: Fomina, Karina
Keywords: project classification
interactive levels
Rodz and Azbel levels
AR
objective project comparison
класифікація проектів
інтерактивні рівні
об’єктивне порівняння проектів
Issue Date: 2023
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Fomina K. Using levels of interactivity for analysis of augmented reality projects / K. Fomina // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2023 року. – У 2-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 25-27.
Abstract: The analysis of projects that provide opportunities for interaction begins with their distribution and requires objective criteria. Various levels of interaction are presented that can be used for project distribution, including message levels and structure/content levels. Using real augmented reality projects as examples, the correlation between different interaction possibilities and levels of interactivity is demonstrated. It is found that using levels of interactivity helps to objectively distribute and compare projects.
Аналіз проектів, які надають можливості для взаємодії, починається з їх розподілу і вимагає об'єктивних критеріїв. Представлено різні рівні взаємодії, які можна використовувати для розповсюдження проекту, включаючи рівні повідомлень і рівні структури/вмісту. На прикладах реальних проектів доповненої реальності продемонстровано співвідношення між різними можливостями взаємодії та рівнями інтерактивності. Встановлено, що використання рівнів інтерактивності допомагає об'єктивно розподіляти та порівнювати проекти.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24490
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD_2023_V1_P025-027.pdf558,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.