Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24515
Название: Прийоми McDonald's із використанням "злого" маркетингу
Авторы: Яренко, А. В.
Чех-Чеховська, Я. І.
Дата публикации: 2014
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Чех-Чеховська Я. І. Прийоми McDonald's із використанням "злого" маркетингу / Я. І. Чех-Чеховська ; наук. кер. А. В. Яренко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 93.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24515
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU_2014_P093.pdf207,06 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.