Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24518
Название: Законодавче регулювання комплексу маркетингу в діяльності підприємств легкої промисловості
Авторы: Яренко, А. В.
Кобко, К. Г.
Дата публикации: 2014
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Кобко К. Г. Законодавче регулювання комплексу маркетингу в діяльності підприємств легкої промисловості / К. Г. Кобко ; наук. кер. А. В. Яренко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 96.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24518
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU_2014_P096.pdf137,5 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.