Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24520
Title: Особливості вірусного маркетингу
Authors: Подольна, В. В.
Вознюк, Л. О.
Issue Date: 2014
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Вознюк Л. О. Особливості вірусного маркетингу / Л. О. Вознюк ; наук. кер. В. В. Подольна // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 98.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24520
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2014_P098.pdf136,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.