Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24521
Title: Сутність спонсорства як елементу маркетингових комунікацій
Authors: Подольна, В. В.
Гаврилюк, А. В.
Issue Date: 2014
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Гаврилюк А. В. Сутність спонсорства як елементу маркетингових комунікацій / А. В. Гаврилюк ; наук. кер. В. В. Подольна // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 99.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24521
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2014_P099.pdf142,27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.