Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24524
Название: Контент-маркетинг і його значення в стратегії ведення бізнесу
Авторы: Мурована, Л. В.
Зинорук, Л. В.
Дата публикации: 2014
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Зинорук Л. В. Контент-маркетинг і його значення в стратегії ведення бізнесу / Л. В. Зинорук ; наук. кер. Л. В. Мурована // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 102.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24524
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU_2014_P102.pdf137,08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.