Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24530
Название: Особливості збутової політики підприємств в умовах кризи
Авторы: Косар, Н. С.
Пилипенко, В. М.
Дата публикации: 2014
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Пилипенко В. М. Особливості збутової політики підприємств в умовах кризи / В. М. Пилипенко ; наук. кер. Н. С. Косар // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 108.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24530
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU_2014_P108.pdf141,01 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.