Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24531
Название: Основні показники ефективності маркетингової діяльності підприємств
Авторы: Вороніна, Р. М.
Старосілець, Н. М.
Дата публикации: 2014
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Старосілець Н. М. Основні показники ефективності маркетингової діяльності підприємств / Н. М. Старосілець ; наук. кер. Р. М. Вороніна // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 109.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24531
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU_2014_P109.pdf136,28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.