Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24532
Название: Особливості маркетингу в соціальних мережах
Авторы: Люльчак, З. С.
Федик, А. Р.
Дата публикации: 2014
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Федик А. Р. Особливості маркетингу в соціальних мережах / А. Р. Федик ; наук. кер. З. С. Люльчак // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 110.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24532
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU_2014_P110.pdf137,83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.