Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24534
Название: Національні українські жіночі прикраси як тренд етномаркетингу
Авторы: Лойко, Є. М.
Тиндирика, О. О.
Дата публикации: 2014
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Лойко Є. М. Національні українські жіночі прикраси як тренд етномаркетингу / Є. М. Лойко, О. О. Тиндирика // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 112.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24534
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU_2014_P112.pdf137,9 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.