Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24543
Название: Теоретичні основи використання матричних методів в процесі формування асортиментного портфеля підприємства
Авторы: Лабурцева, О. І.
Мурована, Л. В.
Дата публикации: 2014
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Мурована Л. В. Теоретичні основи використання матричних методів в процесі формування асортиментного портфеля підприємства / Л. В. Мурована ; наук. кер. О. І. Лабурцева // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 121.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24543
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU_2014_P121.pdf185,71 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.