Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24550
Название: Покращення становища швейних підприємств за рахунок впровадження маркетингових досліджень
Авторы: Лойко, Д. М.
Бондаренко, А. С.
Дата публикации: 2014
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Бондаренко А. С. Покращення становища швейних підприємств за рахунок впровадження маркетингових досліджень / А. С. Бондаренко ; наук. кер. Д. М. Лойко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 128.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24550
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU_2014_P128.pdf136,99 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.