Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24551
Title: Маркетингова стратегія виведення на ринок нової продукції
Authors: Лойко, В. В.
Кириченко, О. В.
Issue Date: 2014
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Кириченко О. В. Маркетингова стратегія виведення на ринок нової продукції / О. В. Кириченко ; наук. кер. В. В. Лойко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 129.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24551
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2014_P129.pdf137,05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.