Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24552
Title: Матричний аналіз як дієвий інструмент розробки стратегії маркетингу
Authors: Лойко, В. В.
Крахмальова, Т. А.
Issue Date: 2014
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Крахмальова Т. А. Матричний аналіз як дієвий інструмент розробки стратегії маркетингу / Т. А. Крахмальова ; наук. кер. В. В. Лойко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 130.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24552
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2014_P130.pdf136,68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.