Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24557
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРедько, М. В.-
dc.contributor.authorОльшанський, Г. В.-
dc.date.accessioned2023-09-09T20:36:34Z-
dc.date.available2023-09-09T20:36:34Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationРедько М. В. Кластеризація як спосіб диверсифікації інвестицій / М. В. Редько, Г. В. Ольшанський // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 135.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24557-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleКластеризація як спосіб диверсифікації інвестиційuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2014-11-14-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління-
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU_2014_P135.pdf137 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.