Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24557
Title: Кластеризація як спосіб диверсифікації інвестицій
Authors: Редько, М. В.
Ольшанський, Г. В.
Issue Date: 2014
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Редько М. В. Кластеризація як спосіб диверсифікації інвестицій / М. В. Редько, Г. В. Ольшанський // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 135.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24557
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2014_P135.pdf137 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.