Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24576
Назва: Напрямки реформування сучасної системи професійної підготовки учителів в Китаї
Автори: Ісакова, Єлизавета Павлівна
Ключові слова: реформування системи освіти
професійна підготовка учителів
інновації у системі педагогічної освіти
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Ісакова Є. П. Напрямки реформування сучасної системи професійної підготовки учителів в Китаї / Є. П. Ісакова // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. – 2022. – Вип. 203. – С. 72-77.
Source: Наукові записки. Серія: Педагогічні науки
Academic notes. Series: Pedagogical sciences
Короткий огляд (реферат): Сучасні глобалізаційні процеси і науково-технічний прогрес зумовили необхідність модернізації і переорієнтації різних сфер людської життєдіяльності. Реформування освітньої сфери, як однієї з головних передумов побудови ефективного професійного людського потенціалу, набуло пріоритетності в багатьох країнах світу. На сучасному етапі Україна також перебуває в процесі реформування системи освіти, зміни принципів і пріоритетів навчального процесу, розробки нових підходів до професійної підготовки спеціалістів, включаючи підготовку майбутніх педагогів. Якість педагогічної освіти обумовлює ефективність освітнього процесу в цілому, що визначає пріоритетність її модернізації на сучасному етапі. Аналіз реформаційних процесів в сфері професійної підготовки учителів інших країн дозволяє запроваджувати ефективні інновації у вітчизняній системі педагогічної освіти, а також запобігти певних помилок.
DOI: 10.36550/2415-7988-2022-1-203-72-77
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24576
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
ISBN: 978-7406-57-8
ISSN: 2415-7988 (Print)
2521-1919 (Online)
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Article_22.pdf732,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.