Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24577
Название: Програми професійної підготовки вчителів національних мов дошкільного сектору освіти Сінгапуру
Другие названия: Programs of professional training for teachers of national languages of the preschool sector of education in Singapore
Авторы: Ісакова, Єлизавета Павлівна
Ключевые слова: вчителі національних мов
дошкільна освіта Сінгапуру
програми професійної підготовки вчителів
сертифікація вчителів
teachers of national languages
preschool education of Singapore
professional training programs
certification of teachers
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Ісакова Є. П. Програми професійної підготовки вчителів національних мов дошкільного сектору освіти Сінгапуру / Є. П. Ісакова // Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія. – 2021. – № 18. – С. 1-11.
Source: Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy. Psychology
Краткий осмотр (реферат): Професійна підготовка педагогів – один із основних напрямків оновлення та оптимізації системи освіти. Вчителі відіграють ключову роль у навчальному процесі, їх професійний рівень суттєво впливає на ефективність та якість навчання. Метою дослідження є вивчення досвіду Республіки Сінгапур у організації та впровадженні ефективної системи професійної підготовки вчителів національних мов у секторі дошкільної освіти. Дослідження ґрунтується на системному, особистісно-орієнтованому і синергетичному підходах і було проведено із застосовування таких дослідницьких методів, як аналіз, порівняння і систематизація. Вивчення сучасної системи дошкільної освіти Сінгапуру продемонструвало підвищення попиту на вивчення національних мов у дошкільних закладах освіти Сінгапуру, яке викликано домінування білінгвізму у освітньому процесі в країні. Тривалий час в освіті Сінгапуру спостерігалася нестача місцевих вчителів національних мов, що спрямувало увагу уряду країни на реформування системи їх професійної підготовки. Проведений аналіз показав, що сучасна система підготовки вчителів національних мов в закладах дошкільної освіти відрізняється різноманітністю програм професійної підготовки і дозволяє отримати професійну освіту абітурієнтам з різними академічними здобутками. Основними напрямками підготовки вчителів національних мов є поглиблене вивчення національної мови і культурологічних аспектів її функціонування, особливостей розвитку дітей раннього віку і методики викладання національної мови для маленьких дітей, професійний, особистісний і дослідницький розвиток майбутніх вчителів, а також практичне застосування набутих вмінь і навичок в організації і проведенні навчального процесу. Сінгапуру вдалося побудувати ефективну систему професійної підготовки вчителів національних мов дошкільних закладів, яка забезпечила підвищення кількості місцевих фахівців у цьому секторі освіти. Програми професійної підготовки вчителів мов для дітей раннього віку є невід’ємною частиною загальної системи професійної підготовки вчителів-філологів, яка побудована на принципі спадкоємності і передбачає можливість подальшого професійного росту.
Professional training of teachers is one of the main directions of renovation and optimization of the education system. Teachers play a key role in the educational process. Their professional level significantly affects the effectiveness and quality of training. The purpose of the research is to study the experience of the Republic of Singapore in the organization and implementation of an effective system of professional training for teachers of national languages in the sector of preschool education. The research is based on systemic, personally-oriented and synergistic approaches and was conducted with the usage of such research methods as analysis, comparison and systematization. The study of the modern system of preschool education in Singapore has demonstrated an increase in demand for studying national languages in preschool education institutions, which is caused by bilingualism of the educational process. For a long time in the education system of Singapore, a shortage of local teachers of national languages was observed, which forced the government of the country to reform the system of their professional training. The conducted analysis has demonstrated that the modern system of professional training for teachers of national languages in preschool education institutions is characterized by a variety of professional training programs, which gives an opportunity to obtain professional qualification for entrants with various academic achievements. The main directions of the programs of professional training for teachers of national languages are in-depth study of the national language and cultural aspects of its functioning; peculiarities of the development of little children and methodology of teaching a national language for them; professional, personal and research development of future teachers, as well as practical application of acquired skills in the organization and provision of the educational process. Singapore managed to build an effective system of professional training for teachers of national languages in the preschool institutions, which ensured an increase in the number of local specialists in this education sector. Programs of professional training for national language teachers are an integral part of the general system of professional training for teachers-philologists, which is based on the principle of continuity and provides opportunities for further professional growth.
DOI: 10.18372/2411-264X.18.15475
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24577
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
ISSN: 2411-264X
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2021_фах_НАУ_Ісакова_Є.П.pdf652,24 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.