Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24584
Назва: Motion-дизайн в Інтернет-рекламі
Інші назви: Motion-design in Internet advertising
Автори: Хиневич, Р. В.
Вороницька, Галина Василівна
Ключові слова: анімація
Інтернет-реклама
відео-продукт
анімаційний рекламний ролик
рекламний персонаж
моделювання персонажу
відеореклама
художній образ
animation
Internet advertising
video product
animated commercial
advertising character
character modeling
video advertising
artistic image
Дата публікації: 2022
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Вороницька Г. В. Motion-дизайн в Інтернет-рекламі : дипломна магістерська робота за спеціальністю 022 Дизайн / Г. В. Вороницька ; наук. кер. Р. В. Хиневич ; рец. В. П. Тименко. – Київ : КНУТД, 2022. – 109 с.
Короткий огляд (реферат): Дипломну магістерську роботу присвячено дослідженню теоретичних задач та обґрунтуванню практичного застосування motion-дизайну в Інтернет-рекламі. Розроблено та анімовано відеорекламу для стартапу MarketplaceHub. Проаналізовано історію та сучасні напрями відео-рекламних продуктів. Визначено принципи розробки анімації для рекламних відеороликів. Досліджено основні етапи створення рекламного відеоролику. Встановлено основні принципи розробки анімаційного рекламного персонажу. Проаналізовано особливості стартапу та визначено мету та ціль відеореклами. Розроблено режисерський сценарій, експлікацію та ескіз рекламного персонажу. В програмі 4D Cinema створено 3D сцену та 3D-модель персонажу. Анімовано та змонтовано рекламний відеоролик.
The master's thesis is devoted to the study of theoretical problems and the justification of the practical application of motion design in Internet advertising. Developed and animated video ads for MarketplaceHub startup. The history and current trends of video advertising products are analyzed. The principles of animation development for advertising videos are defined. The main stages of creating an advertising video were studied. The basic principles of developing an animated advertising character have been established. The features of the startup were analyzed and the purpose and goal of video advertising were determined. The director's script, explanation, and a sketch of the advertising character were developed. The 4D Cinema program created a 3D scene and a 3D character model. The advertising video was animated and edited.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24584
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мультимедійного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom022_Voronytska_Khynevych.pdf5,53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.