Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24589
Назва: Одяг в номадичному дискурсі сучасності
Інші назви: Clothing in the nomadic discourse of modernity
Автори: Лінь, Яньвень
Лагода, Оксана
Ключові слова: стиль життя
ідентичність
образ номада
дизайн одягу
номадична мода
lifestyle
identity
nomadic image
fashion design
nomadic fashion
Дата публікації: 2023
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Лінь Яньвень. Одяг в номадичному дискурсі сучасності / Лінь Яньвень, О. Лагода // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2023 року. – У 2-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 75-78.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто зв'язок змін соціальної поведінки сучасників, яка трансформується у специфічний спосіб життя, з формуванням нового соціально-психологічного типу людини "постмодерний номад" (Urban Nomad). Показано, що цей процес тісно пов'язаний з питанням втрати ідентичності в її класичному розумінні та з грою різноманітними ідентичностями в умовах сучасності. Встановлено, що одяг номада, як маркер вказаних змін, не обов’язково є "модним". Однак, обов’язково є органічним з його носієм за всіма параметрами: образно-стилістичними, функціональними, конструктивно-технологічними, матеріально-технічними. Встановлено, що для дизайн-практик номадичне бачення одягу стало актуальним вектором розвитку, який надає нові можливості щодо стилізації зовнішності, нові засоби самовираження та самоідентифікації. Номадизм є наслідком і причиною активних змін матеріальної та духовної культури людства, формування в ній нових типів ідентичності (систем духовно-моральних орієнтацій, стратегій розуміння себе і світу, моделей спілкування), які втілюються в одязі.
The article examines the relationship between changes in the social behavior of contemporaries, which results in a specific way of life, and the formation of a new socio-psychological type of person "postmodern nomad" (Urban Nomad). It is shown that this process is closely related to the issue of loss of identity in its classical sense and to the play of various identities in the modern world. It is established that nomadic clothing, as a marker of these changes, is not necessarily "fashionable". However, it is necessarily organic with its wearer in all respects: figurative and stylistic, functional, constructive and technological, material and technical. It has been established that for design practices, the nomadic vision of clothing has become a relevant vector of development, which provides new opportunities for styling appearance, new means of self-expression and selfidentification. Nomadism is the consequence and cause of active changes in the material and spiritual culture of mankind, the formation of new types of identity (systems of spiritual and moral orientations, strategies for understanding oneself and the world, models of communication), which are embodied in clothing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24589
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2023_V1_P075-078.pdf572,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.