Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24695
Название: Research on brand image design from the perspective of regional culture
Авторы: Shmelova-Nesterenko, O.
Zhou, Huitong
Ключевые слова: regional culture
brand image design
brand value
urban identity
Дата публикации: 2023
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Shmelova-Nesterenko O. Research on brand image design from the perspective of regional culture / O. Shmelova-Nesterenko, Zhou Huitong // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2023 року. – У 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 32-35.
Краткий осмотр (реферат): This article discusses the significance of regional cultural identity in brand image design, emphasizing its crucial role in reflecting a region's economic, cultural, and social development. It notes that successful branding can enhance market competitiveness and consumer attention. The article also highlights the challenges involved in regional brand design, including the need for unique and clear brand identity and the difficulty in aligning cultural based design with current technology. The article concludes that outstanding regional and tourism brands should maximize their cultural authenticity to capture business opportunities and achieve economic and cultural benefits.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24695
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми сучасного дизайну
Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APSD_2023_V2_P032-035.pdf533,57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.