Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24777
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБердинських, Святослав-
dc.date.accessioned2023-09-28T08:16:14Z-
dc.date.available2023-09-28T08:16:14Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБердинських С. Критичний погляд на формування графічної культури у дизайн-освіті / С. Бердинських // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2023 року. – У 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 303-306.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24777-
dc.description.abstractДослідження широкого кола питань застосування засобів проектної графіки у дизайн-освіті є актуальним питанням, особливо на сучасному етапі діджиталізації проектних процесів, при одночасному функціонуванні традиційних рукотворних засобів та цифрових технологій. В даній роботі критично проаналізовано існуючі аспекти графічної підготовки фахівців з дизайну. Окреслено коло проблем формування проектної культури, виявлено, що ефективність використання ресурсів проектної графіки є доволі невисокою. Отже, переосмислення потребує вся система застосування засобів візуального моделювання на етапі освіти. Запропоновані шляхи вирішення проблем через трансформацію дисциплін "Рисунок", "Проектна графіка", "Комп’ютерне проектування".uk
dc.description.abstractThe study of a wide range of issues of the application of design graphics tools in design education is an urgent issue, especially at the current stage of digitalization of design processes, with the simultaneous functioning of traditional man-made tools and digital technologies. In this work, the existing aspects of graphic training of design specialists are critically analyzed. The circle of problems of the formation of project culture is outlined, and it is found that the efficiency of using project graphics resources is rather low. Therefore, the entire system of using visual modeling tools at the stage of education needs rethinking. Proposed ways to solve problems through the transformation of the disciplines "Drawing", "Project graphics", "Computer design".en
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectпроектна графікаuk
dc.subjectрисунокuk
dc.subjectкомп’ютерне проектуванняuk
dc.subjectвізуальне моделюванняuk
dc.subjectдизайн-освітаuk
dc.subjectdesign graphicsuk
dc.subjectdrawinguk
dc.subjectcomputer-aided designuk
dc.subjectvisual modelinguk
dc.subjectdesign educationuk
dc.titleКритичний погляд на формування графічної культури у дизайн-освітіuk
dc.title.alternativeA critical view on the formation of graphic culture in design educationuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorBerdynskykh, S.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2023-04-27-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
local.conference.sectionПідприємницькі та освітні аспекти дизайн-діяльностіuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2023_V2_P303-306.pdf574,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.