Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24777
Title: Критичний погляд на формування графічної культури у дизайн-освіті
Other Titles: A critical view on the formation of graphic culture in design education
Authors: Бердинських, Святослав
Keywords: проектна графіка
рисунок
комп’ютерне проектування
візуальне моделювання
дизайн-освіта
design graphics
drawing
computer-aided design
visual modeling
design education
Issue Date: 2023
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Бердинських С. Критичний погляд на формування графічної культури у дизайн-освіті / С. Бердинських // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2023 року. – У 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 303-306.
Abstract: Дослідження широкого кола питань застосування засобів проектної графіки у дизайн-освіті є актуальним питанням, особливо на сучасному етапі діджиталізації проектних процесів, при одночасному функціонуванні традиційних рукотворних засобів та цифрових технологій. В даній роботі критично проаналізовано існуючі аспекти графічної підготовки фахівців з дизайну. Окреслено коло проблем формування проектної культури, виявлено, що ефективність використання ресурсів проектної графіки є доволі невисокою. Отже, переосмислення потребує вся система застосування засобів візуального моделювання на етапі освіти. Запропоновані шляхи вирішення проблем через трансформацію дисциплін "Рисунок", "Проектна графіка", "Комп’ютерне проектування".
The study of a wide range of issues of the application of design graphics tools in design education is an urgent issue, especially at the current stage of digitalization of design processes, with the simultaneous functioning of traditional man-made tools and digital technologies. In this work, the existing aspects of graphic training of design specialists are critically analyzed. The circle of problems of the formation of project culture is outlined, and it is found that the efficiency of using project graphics resources is rather low. Therefore, the entire system of using visual modeling tools at the stage of education needs rethinking. Proposed ways to solve problems through the transformation of the disciplines "Drawing", "Project graphics", "Computer design".
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24777
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD_2023_V2_P303-306.pdf574,67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.