Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24800
Название: Основи дизайну у формуванні творчої індивідуальності майбутнього вчителя мистецтва
Другие названия: The art of design in forming the creative personality of the future art teacher
Авторы: Стрілець, Ольга
Ключевые слова: мистецтво
дизайн
етнодизайн
конструювання
майбутній учитель мистецтва
art
design
ethnodesign
construction
future art teacher
Дата публикации: 2023
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Стрілець О. Основи дизайну у формуванні творчої індивідуальності майбутнього вчителя мистецтва / О. Стрілець // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2023 року. – У 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 384-387.
Краткий осмотр (реферат): У тезах розглянуто вплив дизайну на формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя мистецтва. За результатами аналізу науково-методичної літератури визначено вислів "дизайн", його особливості та охарактеризовано методологічні підходи в контексті аксіологічного, суб’єктно-особистісного, креативно-рефлексивного, творчо-діяльнісного підходів.
The effects of design art on the formation of the creative individuality of the future art teacher are considered in theses. According to the results of the analysis of the scientific and methodological literature, the term "design" was defined, its features and methodological approaches were characterized in the context of axiological, subject-personal, creative-reflective, creative-activity approaches.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24800
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APSD_2023_V2_P384-387.pdf658,03 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.