Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24888
Название: Використання модальностей при розробці комерційних назв
Другие названия: Using modalities when developing commercial names
Авторы: Синявська, О. Є.
Ключевые слова: модальність
комерційна назва
Дата публикации: мая-2021
Издательство: Видавничий центр Київського національного лінгвістичного університету
Библиографическое описание: Синявська О. Є. Використання модальностей при розробці комерційних назв / О. Є. Синявська // Інтермедіальність на перетині наукових парадигм: ретроспектива і сучасність : матеріали ІІІ Міжнародної наукової конференції Української асоціації когнітивної лінгвістики і поетики (УАКЛіП), м. Київ, 20-21 травня 2021 року. – Київ : Видавничий центр КНЛУ, 2021. – С. 37.
Краткий осмотр (реферат): Апеляція до певної модальності може виступати мотивом для створення комерційного найменування, передбачаючи певний вплив на споживача шляхом стимуляції різних органів чуттів. Близько половини найменувань, мотивованих матеріальними характеристиками товару, зумовлені саме кольором іменованого продукту. Переважання зорової домінанти пояснюється тим, що візуальний код є найбільш універсальним.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24888
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Располагается в коллекциях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Використання_модальностей_при_розробці_комерційних_назв.pdf451,05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.