Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24921
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГородянська, Лариса Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-10-30T10:24:16Z-
dc.date.available2023-10-30T10:24:16Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГородянська Л. В. Структура відтворення інтелектуального потенціалу людини: інноваційний аспект / Л. В. Городянська // Освітня аналітика України : науково-практичний журнал. – 2022. – Вип. 2 (18). – С. 99-111.uk
dc.identifier.issn2617-8532 (print)uk
dc.identifier.issn2617-8540 (online)uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24921-
dc.description.abstractВідтворення інтелектуального потенціалу людини як безперервне відновлення його кількісних і якісних характеристик та показників у сучасних умовах інноваційного суспільства має першорядне значення. У статті відповідно до мети обґрунтовано й запропоновано нові підходи до структурування напрямів, способів і показників відтворення інтелектуального потенціалу, які поділяються за екстенсивним та інтенсивним типами. Стверджується, що такі підходи до відтворення інтелектуального потенціалу людини сприятимуть організації ефективного впровадження інновацій у господарську діяльність підприємств. Розроблено модель зворотного зв’язку між показниками й способами інноваційного відтворення інтелектуального потенціалу людини. Встановлено, що показниками інтенсивного типу відтворення інтелектуального потенціалу людини є ключові компетентності. Визначено основні ключові компетентності людини та їхню сутність. Це лідерство, комунікативність, креативність, критичне мислення. Запропонована модель зворотного зв’язку дає можливість оцінити приріст бажаних ключових компетентностей та зробити раціональний вибір способу інноваційного відтворення. Доведено, що зазначені ключові компетентності можуть слугувати показниками інтенсивного типу відтворення інтелектуального потенціалу людини. Встановлено, що ефективне використання інтелектуального потенціалу людини сприятиме інтенсифікації процесу реалізації стратегії інноваційного розвитку підприємства.uk
dc.description.abstractThe article proposes innovative approaches to the search for opportunities for the growth of human intellectual potential with a view to the effective implementation of innovations into the economic activities of enterprises. The structure of the reconstitution of the intellectual potential of a person has been formed in terms of directions, methods and indicators of reconstitution. The features of the development of the intellectual potential of a person by reconstitution of professionally important qualities in an extensive and intensive way are determined. It is argued that the intensive type of human reconstitution is an innovative approach related to the reconstitution of its intellectual potential. Such an approach to reconstituting the intellectual potential of a person will contribute to the organization of effective implementation of innovations in the economic activity of enterprises. It is substantiated that due to the reconstitution of the intellectual potential of a person, there is a revival of innovative development at all levels of the economic system. The expediency of choosing key competencies as indicators of an intensive type of reconstituting the intellectual potential of a person is substantiated. The article analyses a set of key human competencies, the main among which in terms of innovative development of the conomic system are leadership, communication, creativity, and critical thinking. The acquisition of such competencies by a person, as an important component of the productive forces of the economic activity of an enterprise, gives it certain advantages. The article also offers a model of feedback between methods and indicators of innovative reconstitution of human intellectual potential. The model is based on the innovation paradigm of the 21st century. It proposes that the management of the enterprise has s choice within the framework of the innovative model in education among one of four areas: vocational and/or higher education; professional pre-higher education; adult education; advanced training based on the predictive quality of reconstituting the intellectual potential of a person. The feedback model makes it possible to evaluate the growth of the desired key competencies as a set of indicators for reconstituting the intellectual potential of a person and to make a rational choice of the method of innovative reconstitution. This will contribute to the effective use of human potential in order to actively involve it in the process of implementing the strategy of innovative development of the enterprise.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectвідтворенняuk
dc.subjectінтелектуальний потенціал людиниuk
dc.subjectінноваціяuk
dc.subjectмодельuk
dc.subjectструктура відтворенняuk
dc.subjectпоказники інноваційного відтворенняuk
dc.subjectключові компетентностіuk
dc.subjectreconstitutionuk
dc.subjecthuman intellectual potentialuk
dc.subjectinnovationuk
dc.subjectmodeluk
dc.subjectstructure of reconstitutionuk
dc.subjectindicators of innovative reconstitutionuk
dc.subjectkey competenciesuk
dc.titleСтруктура відтворення інтелектуального потенціалу людини: інноваційний аспектuk
dc.title.alternativeStructure of reconstitution of the human intellectual potential: innovative aspectuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorGorodianska, Larysa-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceОсвітня аналітика Україниuk
local.sourceEducational Analytics of Ukraineuk
local.subject.facultyФакультет культурних і креативних індустрійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесуuk
local.identifier.doi10.32987/2617-8532-2022-2-99-111uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8_Gorodianska.pdf618,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.