Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2503
Назва: Теоретичні основи брендингової діяльності в системі інтегрованих структур бізнесу
Автори: Ніфатова, О. М.
Ключові слова: integrated business structures
branding
marketing
competition
synergy effect
интегрированные структуры бизнеса
брендинг
маркетинг
конкуренция
синергетический эффект
інтегровані структури бізнесу
брендинг
маркетинг
конкуренція
синергетичний ефект
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Ніфатова О. М. Теоретичні основи брендингової діяльності в системі інтегрованих структур бізнесу [Текст] / О. М. Ніфатова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Економічні науки. - 2016. - № 4 (101) : Серія "Економічні науки". - C. 76-82.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Економічні науки
Короткий огляд (реферат): У статті набули подальшого розвитку теоретичні положення концепції брендингу в системі інтегрованих структур бізнесу. Розглянуто еволюційний поступ формування інтегрованих структур, виокремлено найбільш виражені етапи розвитку. Зазначено особливості формування інтегрованих структур бізнесу в Україні. Запропоновано класифікацію структур інтегрованих брендів, яка заснована на визначенні сили взаємозв’язків між окремими брендами структурних об’єднань.
В статье получили дальнейшее развитие теоретические положения концепции брендинга в системе интегрированных структур бизнеса. Рассмотрено эволюционное развитие формирования интегрированных структур, выделены наиболее важные этапы развития. Указаны особенности формирования интегрированных структур бизнеса в Украине. Предложена классификация структур интегрированных брендов, основанная на определении силы взаимосвязей между отдельными брендами структурных объединений.
The article provides insights into the development of theoretical provisions of a branding concept in the system of integrated business structures. Evolution of the integrated structuresformation is considered and the most important stages of its development are identified. The specific features of integrated business structures patterns in Ukraine are revealed. A classification of integrated brands structures based on the determination of the strength of the relationship between the individual brands within structural clusters is offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2503
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V101_P076-082.pdf348,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.