Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25051
Название: Колірні рішення логотипів підприємств електронної комерції
Другие названия: Color solutions for electronic commerce companies logos
Авторы: Васильєв, О. С.
Ключевые слова: логотип
колірне рішення
схема кольорів
маркетплейс
прайс-агрегатор
підприємство e-commerce
logo
color solution
color scheme
marketplace
price aggregator
e-commerce company
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Васильєв О. С. Колірні рішення логотипів підприємств електронної комерції / О. С. Васильєв // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. – 2023. – Вип. 64, Т. 1. – C. 97-103.
Source: Актуальні питання гуманітарних наук
Humanities science current issue
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена дослідженню колірних рішень логотипів маркетплейсів і прайс-агрегаторів США, КНР, України та дев’ятнадцяти європейських країн. Дослідження містить огляд наукової та практичної літератури стосовно означеної тематики, результати аналізу якого підтверджують актуальність теми роботи. Методологічною основою дослідження стали комплексний підхід, методи аналітичного і візуально-аналітичного аналізу об’єктів дослідження, систематизація інформації про різновиди колірних рішень логотипів відомих китайських, американських, європейських і українських брендів e-commercе. Вибір підприємств було здійснено за допомогою пошукових систем відповідно рейтингів. На основі аналізу колірних рішень 260 логотипів маркетплейсів і прайс-агрегаторів різних країн було систематизовано отриману інформацію, виокремлено та описано найбільш поширені варіанти. Виявлено, що сьогодні можна виокремити одноколірні, двоколірні, триколірні та багатоколірні логотипи, в яких поєднуються чотири та більше кольорів. Результати проведених досліджень показали, що одноколірні і двоколірні логотипи зустрічаються з однаковою частотою, яка для обох груп складає біля 38%. Багатоколірні логотипи виявлено менше ніж у 5% підприємств e-commercе. Визначено, що одноколірні логотипи лінгвістичного типу складають понад 75%, а логотипи змішаного типу – 25%. Серед двохколірних логотипів маркетплейсів і прайс-агрегаторів переважають логотипи змішаного типу (понад 65%). Майже всі триколірні та багатоколірні логотипи – змішаного типу. За результатами дослідження визначено, що колірні рішення логотипів залежить від країни розташування бізнесу і від категорії товарів, що продаються. Наприклад, визначено, що всі одноколірні логотипи китайських маркетплейсів є помаранчевого та яскраво-рожевих кольорів. Для логотипів маркетплейсів дизайнерського одягу та есклюзивних товарів характерні одноколірні логотипи чорного кольору. За результатами досліджень визначено та описано типові схеми поєднання кольорів для двоколірних та триколірних логотипів підприємств e-commercе
The article is devoted to the study of color solutions for logos of marketplaces and price aggregators in the USA, China, Ukraine and nineteen European countries. The study contains an overview of scientific and practical literature on this topic, the results of the analysis of which confirm the relevance of the topic of work. The methodological basis of the research was an integrated approach, methods of analytical and visual-analytical analysis of research objects, systematization of information about the varieties of color solutions of logos of well-known Chinese, American, European and Ukrainian brands e-commerce. The selection of businesses was made using search engines according to ratings. Based on the analysis of color solutions of 260 logos of marketplaces and price aggregators from different countries, the information obtained was systematized, the most common options were identified and described. It is revealed that today it is possible to distinguish single-color, two-color, three-color and multi-color logos that combine four or more colors. The results of the conducted studies showed that single-color and two-color logos occur with the same frequency, which for both groups is about 38%. Multi-color logos were found in less than 5% of e-commerce businesses. It was determined that single – color logos of the linguistic type account for more than 75%, and mixed-type logos-25%. Among the two-color logos of marketplaces and price aggregators, mixed logos predominate (more than 65%). Almost all three-color and multi-color logos are of a mixed type. Based on the results of the study, it was determined that the color solutions of logos depend on the country of business location and on the category of products sold. For example, it is determined that all single-color logos of Chinese marketplaces are orange and bright pink. Logos of designer clothing and exclusive goods marketplaces are characterized by single-color black logos. Based on the research results, typical color combination schemes for two-color and three-color logos of e-commerce enterprises have been identified and described.
DOI: 10.24919/2308-4863/64-1-13
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25051
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мультимедійного дизайну
ISSN: 2308-4855 (Print)
2308-4863 (Online)
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра мультимедійного дизайну (МД)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.