Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2510
Назва: Брендинг і бренд-білдінг як найважливіші інструменти в конкуренції на ринку освітніх послуг
Автори: Плисенко, Г. П.
Ключові слова: higher education
higher education institution
branding
brand building
rebranding
competitive advantages
competitiveness
высшее образование
высшее учебное заведение
бренд-билдинг
брендинг
ребрендинг
конкурентные преимущества
конкурентоспособность
вища освіта
вищий навчальний заклад
брендинг
бренд-білдінг
ребрендинг
конкурентні переваги
конкурентоспроможність
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Плисенко Г. П. Брендинг і бренд-білдінг як найважливіші інструменти в конкуренції на ринку освітніх послуг [Текст] / Г. П. Плисенко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Економічні науки. - 2016. - № 4 (101) : Серія "Економічні науки". - C. 41-47.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Економічні науки
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто теоретико-методологічну сутність дефініцій категорій брендингу, бренд-білдінгу, ребрендингу. Узагальнено основні конкурентні переваги, якими повинен володіти вищий навчальний заклад для підвищення рівня конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг. Обґрунтовано роль концепції брендингу в конкуренції серед вищих навчальних закладів.
В статье рассмотрена теоретико-методологическая сущность дефиниций категорий брендинга, бренд-билдинга, ребрендинга. Обобщены основные конкурентные преимущества, которыми должно обладать высшее учебное заведение для повышения уровня конкурентоспособности на рынке образовательных услуг. Обоснована роль концепции брендинга в конкуренции среди высших учебных заведений.
The article considers theoretical and methodological essence of the definitions of the categories of branding, brand building, rebranding. The key competitive advantages higher education institutions should possess to increase the level of competitiveness at the education market. The role of a branding concept in competition among higher education institutions is grounded.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2510
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V101_P041-047.pdf357,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.