Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2511
Название: Розрахунок впливу елементів маркетингу довиробничого етапу на ведення бізнесу та забезпечення прибутковості
Авторы: Бєляєва, Н. С.
Ключевые слова: business
profitability
production capacity
economic modelling
profit margin
capacity utilization
cost management
бизнес
прибыльность
производственная мощность
экономико-математическое моделирование
маржинальный доход
управление затратами
загрузки мощностей
бізнес
прибутковість
виробнича потужність
економіко-математичне моделювання
управління витратами
маржинальний дохід
завантаження потужностей
Дата публикации: 2016
Библиографическое описание: Бєляєва Н. С. Розрахунок впливу елементів маркетингу довиробничого етапу на ведення бізнесу та забезпечення прибутковості [Текст] / Н. С. Бєляєва // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Економічні науки. - 2016. - № 4 (101) : Серія "Економічні науки". - C. 48-57.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Економічні науки
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано вплив такого функціонального фактора, як маркетинг довиробничого етапу, в контексті обґрунтування виробничої потужності отримуваним маржинальним доходом з точки зору сучасних умов ведення бізнесу та умов забезпечення прибутковості. Побудовано економіко-математичну модель визначення такого плану запуску сировини і відповідно завантаження потужностей цехів, за якого досягається максимум маржинального доходу.
В статье проанализировано влияние такого функционального фактора, как маркетинг допроизводственного этапа, в контексте обоснования производственной мощности получаемым маржинальным доходом с точки зрения современных условий ведения бизнеса и условий обеспечения прибыльности. Построена экономико-математическая модель определения такого плана запуска сырья и соответственно загрузки мощностей цехов, при котором достигается максимум маржинального дохода.
The article analyzes the impact of such functional factor as marketing of the preproduction stage, in the context of grounding the production capacity by a profit margin from the perspective of current trends of doing business and conditions to ensure profitability. An economic and mathematical model is built determining the pattern of launching raw materials plan and, consequently, the capacity utilization, which provides the maximum profit margin.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2511
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
V101_P048-057.pdf522,98 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.