Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25131
Название: Суб’єкти проведення антикорупційної експертизи в публічному адмініструванні та їх правове регулювання
Другие названия: Subjects of anti-corruption expertise in the public administration and their legal regulation
Авторы: Дасюк, В. В.
Ключевые слова: антикорупційна експертиза
публічне адміністрування
суб’єкти проведення антикорупційної експертизи
правове регулювання
корупція
anti-corruption expertise
public administration
subjects of anti-corruption expertise
legal regulation
corruption
Дата публикации: 6-сен-2023
Библиографическое описание: Дасюк В .В. Суб’єкти проведення антикорупційної експертизи в публічному адмініструванні та їх правове регулювання / В. В. Дасюк // Наукові інновації та передові технології (Серія "Управління та адміністрування", Серія "Право", Серія "Економіка", Серія "Психологія", Серія "Педагогіка"). – 2023. – № 10 (24) – С. 253-263.
Source: Наукові інновації та передові технології (Серія "Управління та адміністрування", Серія "Право", Серія "Економіка", Серія "Психологія", Серія "Педагогіка")
Scientific innovations and advanced technologies (Series "Management and administration", Series "Law", Series "Economics", Series "Psychology", Series "Pedagogy")
Краткий осмотр (реферат): У статті визначено сутність та систему суб‘єктів проведення антикорупційної експертизи в публічному адмініструванні, а також охарактеризовано їх правове регулювання. Під суб’єктами проведення антикорупційної експертизи в публічному адмініструванні запропоновано розуміти органи публічної влади та громадськість, які наділені чинним законодавством правами, обов’язками і гарантіями у сфері проведення антикорупційної експертизи. Суб’єктів проведення антикорупційної експертизи в публічному адмініструванні класифіковано на суб‘єктів владних повноважень та суб'єктів, які не наділені владними повноваженнями. До суб‘єктів владних повноважень віднесено: Міністерство юстиції України; Комітет Верховної Ради України з питань антикорупційної політики; Національне агентство з питань запобігання корупції, а до суб'єктів, які не наділені владними повноваженнями – громадськість (фізичні особи, громадські об’єднання, юридичні особи). Відповідно до чинного законодавства наведені вище суб'єкти антикорупційної експертизи наділяються повноваженнями, які реалізують в межах своєї компетенції. Зроблено висновок, що Міністерство юстиції України та Комітет Верховної Ради України з питань антикорупційної політики здійснюють антикорупційну експертизу обов‘язково, а Національне агентство з питань запобігання корупції та громадськість за власною ініціативою. Серед шляхів удосконалення правового регулювання суб‘єктів проведення антикорупційної експертизи в публічному адмініструванні виділено такі: 1) передбачити у Положенні про Міністерство юстиції України, що Міністерство юстиції України відповідно до покладених на нього завдань здійснює також антикорупційну експертизу нормативно-правових актів; 2) прийняти Методологію проведення антикорупційної експертизи для Комітету Верховної Ради України з питань антикорупційної політики; 3) визначити на законодавчому рівні проведення антикорупційної експертизи в органах місцевого самоврядування.
The article defines the essence and system of subjects of anti-corruption expertise in public administration, and also characterizes their legal regulation. The subjects of anti-corruption expertise in public administration are proposed to be understood as public authorities and the public, which are endowed by the current legislation with rights, obligations and guarantees in the field of anti-corruption expertise. Subjects of anti-corruption expertise in public administration are classified into subjects of authority and subjects that are not endowed with authority. Subjects of authority include: Ministry of Justice of Ukraine; Committee of the Verkhovna Rada of Ukraine on anti-corruption policy; The National Agency for the Prevention of Corruption, and the public (individuals, public associations, legal entities) for entities that are not empowered. In accordance with the current legislation, the above-mentioned subjects of anti-corruption expertise are granted powers that they exercise within their competence. It was concluded that the Ministry of Justice of Ukraine and the Committee of the Verkhovna Rada of Ukraine on anti-corruption policy carry out anti-corruption expertise necessarily, and the National Agency for the Prevention of Corruption and the public on their own initiative. Among the ways of improving the legal regulation of the subjects of anti-corruption expertise in public administration, the following are highlighted: 1) provide in the Regulations on the Ministry of Justice of Ukraine that the Ministry of Justice of Ukraine, in accordance with the tasks assigned to it, also carries out anti-corruption expertise of normative legal acts; 2) adopt the Methodology of anti-corruption expertise for the Committee of the Verkhovna Rada of Ukraine on anti-corruption policy; 3) determine at the legislative level the conduct of anti-corruption expertise in local self-government bodies.
DOI: 10.52058/2786-5274-2023-10(24)-253-263
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25131
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра приватного та публічного права
ISSN: 2786-5274 (print)
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра приватного та публічного права (ППП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20231114_302.pdf388,27 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.