Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25179
Назва: Фірмовий стиль Інтернет-магазинів: основні компоненти та значення
Автори: Васильєв, О. С.
Ключові слова: веб-сайт
логотип
Інтернет-магазин
маркетплейс
веб-дизайн
фірмовий стиль
фавікон
сайт
website
logo
Internet-shop
marketplace
web design
e-commerce
Дата публікації: кві-2023
Видавництво: Центр фінансово-економічних наукових досліджень
Бібліографічний опис: Васильєв О. С. Фірмовий стиль Інтернет-магазинів: основні компоненти та значення / О. С. Васильєв // Сучасні тенденції та перспективи розвитку науки, освіти та технологій = Current trends and perspectives of the development of science, education and technology : збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, м. Житомир, 10 квітня 2023 року. – Житомир : ЦФЕНД, 2023. – С. 22-23.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25179
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мультимедійного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.