Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25306
Назва: Стратегія розвитку інноваційного потенціалу міжнародних компаній
Інші назви: Strategy for the development of the innovative potential of international companies
Автори: Ольшанська, О. В.
Невмержицька, Олена Анатоліївна
Ключові слова: інноваційний потенціал
стратегія
розвиток
інновації
міжнародні компанії
підприємство
innovative potential
strategy
development
innovation
international companies
enterprise
Дата публікації: гру-2023
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Невмержицька О. А. Стратегія розвитку інноваційного потенціалу міжнародних компаній : кваліфікаційна робота за спеціальністю 051 Економіка / О. А. Невмержицька ; наук. кер. О. В. Ольшанська ; рец. К. В. Клименко. – Київ : КНУТД, 2023. – 137 с.
Короткий огляд (реферат): Дослідження присвячено теоретичним аспектам стратегії розвитку інноваційного потенціалу міжнародних компаній. Визначено сутність поняття інноваційний потенціал міжнародних компаній. Досліджено основні чинники формування і розвитку інноваційного потенціалу міжнародних компаній. Визначено основні методи та підходи до оцінювання інноваційної діяльності підприємства. Проаналізовано загально-економічну характеристику діяльності ТОВ "Інтермолоко". Здійснено рейтингове оцінювання інноваційного потенціалу як елементу загальної стратегії розвитку ТОВ "Інтермолоко". Побудовано квадрати інноваційного потенціалу ТОВ "Інтермолоко". Досліджено процес формування стратегічного управління розвитком інноваційного потенціалу на ТОВ "Інтермолоко". Запропоновано шляхи удосконалення стратегічного управління інноваційною діяльністю підприємства ТОВ "Інтермолоко". Проведено економічне обґрунтування заходів щодо стратегії розвитку інноваційного потенціалу ТОВ "Інтермолоко".
The study is devoted to the theoretical aspects of the strategy of developing the innovative potential of international companies. The essence of the concept of innovative potential of international companies is defined. The main factors of the formation and development of the innovative potential of international companies have been studied. The main methods and approaches to the evaluation of innovative activities of the enterprise are defined. The general economic characteristics of the activity of "Intermoloko" LLC were analyzed. A rating evaluation of the innovative potential as an element of the general development strategy of "Intermoloko" LLC was carried out. Squares of innovative potential of "Intermoloko" LLC have been built. The process of forming strategic management of the development of innovative potential at "Intermoloko" LLC was studied. Ways to improve the strategic management of the innovative activity of "Intermoloko" LLC are proposed. An economic justification of the measures regarding the strategy of development of the innovative potential of "Intermoloko" LLC was carried out.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25306
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра смарт-економіки
Розташовується у зібраннях:Кафедра смарт-економіки (СЕ)
Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom051_Nevmerzhytska_Olshanska.pdf2,08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.