Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2532
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРамола, М.-К. П.-
dc.contributor.authorЯренко, А. В.-
dc.date.accessioned2016-10-18T15:53:21Z-
dc.date.available2016-10-18T15:53:21Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationРамола М.-К. П. Застосування методів визначення ефективності рекламної діяльності на ринку / М.-К. П. Рамола, А. В. Яренко // Тези доповідей XV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів "Наукові розробки молоді на сучасному етапі". Т. 3 : Секція "Економічні та соціально-політичні проблеми активізації інноваційної діяльності підприємств України". Секція "Міжнародні та національні стандарти в сфері технологій та дизайну" [Текст] : 28-29 квітня 2016 р. — К. : КНУТД, 2016. — С. 170.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2532-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКНУТДuk
dc.titleЗастосування методів визначення ефективності рекламної діяльності на ринкуuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2016-04-28-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономічні та соціально-політичні проблеми активізації інноваційної діяльності підприємств Україниuk
local.conference.subsectionМаркетингuk
Розташовується у зібраннях:Наукові розробки молоді на сучасному етапі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160428-29_TEZY_V3_P170.pdf329,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.