Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25347
Назва: Особливості дизайн-проєктування корпоративного одягу для ЗВО
Інші назви: Features of corporate clothing design for higher education institutions
Автори: Мазнєв, Євген
Філіппова, Тетяна
Ключові слова: корпоративний одяг
брендування
оздоблення
інновації
Дата публікації: 2023
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Мазнєв Є. Особливості дизайн-проєктування корпоративного одягу для ЗВО / Є. Мазнєв, Т. Філіппова // Збірник тез доповідей VІІ Міжнародної науково-практичної конференції текстильних та фешн-технологій KyivTex&Fashion, м. Київ, 19 жовтня 2023 року. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 79-81.
Короткий огляд (реферат): Корпоративний стиль закладу вищої освіти – це система визначених кольорів, шрифтів, логотипів, графічних елементів, фірмового одягу тощо, що визначають спосіб представлення та комунікації. Він служить для створення єдиного та впізнаваного образу, відображає імідж та цінності ЗВО. Важливо, щоб корпоративний стиль був цілісним та узгодженим у всіх аспектах діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25347
Розташовується у зібраннях:KyivTex&Fashion

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KyivTex&Fashion_2023_P079-081.pdf738,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.