Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25349
Назва: Нішеві бренди в контексті sustainable fashion
Інші назви: Niche brands in the context of sustainable fashion
Автори: Шкіндер, Катерина
Івасенко, Марія
Ключові слова: нішевий бренд
повільна мода
відповідальне споживання
Дата публікації: 2023
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Шкіндер К. Нішеві бренди в контексті sustainable fashion / К. Шкіндер, М. Івасенко // Збірник тез доповідей VІІ Міжнародної науково-практичної конференції текстильних та фешн-технологій KyivTex&Fashion, м. Київ, 19 жовтня 2023 року. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 84-86.
Короткий огляд (реферат): Мета роботи – вивчення циклу розвитку світової індустрії моди на етапі повернення до повільної, екологічної моди через філософію нішевих брендів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25349
Розташовується у зібраннях:KyivTex&Fashion

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KyivTex&Fashion_2023_P084-086.pdf708,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.