Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25423
Название: CSR in the textile and clothing industry
Авторы: Urošević, Snežana
Jovanović, Marina
Dragović, Njegoš
Ключевые слова: corporate social responsibility (CSR)
textile industry
clothing industry
dimensions of corporate responsibility
Дата публикации: 2023
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Urošević S. CSR in the textile and clothing industry / S. Urošević, M. Jovanović, N. Dragović // Збірник тез доповідей VІІ Міжнародної науково-практичної конференції текстильних та фешн-технологій KyivTex&Fashion, м. Київ, 19 жовтня 2023 року. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 155-156.
Краткий осмотр (реферат): Corporate social responsibility is becoming a concept whose various aspects are increasingly explored in the textile and clothing industry. The paper focuses on the key features of the concept, its main components and considers some problems of applying the concept in the textile industry of developing countries as well as in the developed part of the world. This text proposes the use of a qualitative methodology that limits the available definitions through an analysis determined by their frequency of use in Google Scholar.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25423
Располагается в коллекциях:KyivTex&Fashion

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
KyivTex&Fashion_2023_P155-156.pdf584,64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.